Przejdź do treści

Darmowa dostawa dla każdego zamówienia 🚚

FAQ

Najczęściej zadawane pytania


ZAMÓWIENIE

1.

Potwierdzenie Twojego zamówienia otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności Twoje zamówienie przechodzi w stan realizacji.

2. Numer zamówienia

Numer zamówienia znajduje się w wiadomości potwierdzającej zamówienie. Prosimy sprawdzić również folder SPAM.


PŁATNOŚCI

1. Opłacenie zamówienia

 Za zamówienie możesz zapłacić: 

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem Przelewy24, 

- szybką płatnością mobilną BLIK, 

- bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą, 

- tradycyjnym przelewem na rachunek: 34 1140 2004 0000 3602 8173 1398  

podając w tytule numer zamówienia.  

 

2. Tradycyjny przelew bankowy

Oczywiście, że możesz. Skorzystaj z dany poniżej, a w tytule podaj numer zamówienia. 

Nazwa odbiorcy:
Lovelie 

Numer rachunku: 34 1140 2004 0000 3602 8173 1398

Zamówienie zrealizujemy, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność. 

 

3. Zamówienie za pobraniem

Niestety, płatność za pobraniem nie jest możliwa.  

 

4. Otrzymałem jeden produkt, a zamówiłem dwa

Czasami może się tak zdarzyć, że otrzymasz zamówienie w oddzielnych paczkach. Sprawdź swoje zamówienie w panelu zamówienia. Aby czuć się bezpiecznie możesz również skontaktować się z naszą Obsługą Klienta.  


 

WYSYŁKA I DOSTAWA

1. Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest darmowa.

 

2. Zamówienie poza granice Polski

Oczywiście, że tak. Możemy wysłać Twoje zamówienie do ponad 30 najpopularniejszych i największych krajów.

 

3. Śledzenie przesyłki

Skorzystaj ze strony: https://parcelsapp.com/en/, wpisując numer do śledzenia otrzymany w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie przesyłki. Link dostępny jest również w tejże wiadomości.

 

4. Czas dostawy

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi 5-10 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.

 

5. Wysłanie zamówienia

Przesyłki wysyłane są z magazynów znajdujących się poza Unią Europejską.