FAQ
Najczęściej zadawane pytania
ZAMÓWIENIE
1.
Potwierdzenie Twojego zamówienia otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności Twoje zamówienie przechodzi w stan realizacji.
2. Numer zamówienia
Numer zamówienia znajduje się w wiadomości potwierdzającej zamówienie. Prosimy sprawdzić również folder SPAM.
PŁATNOŚCI
1. Opłacenie zamówienia
Za zamówienie możesz zapłacić:
- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem Przelewy24,
- szybką płatnością mobilną BLIK,
- bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- tradycyjnym przelewem na rachunek: 34 1140 2004 0000 3602 8173 1398
podając w tytule numer zamówienia.
2. Tradycyjny przelew bankowy
Oczywiście, że możesz. Skorzystaj z dany poniżej, a w tytule podaj numer zamówienia.
Nazwa odbiorcy:
Lovelie
Numer rachunku: 34 1140 2004 0000 3602 8173 1398
Zamówienie zrealizujemy, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność.
3. Zamówienie za pobraniem
Niestety, płatność za pobraniem nie jest możliwa.
4. Otrzymałem jeden produkt, a zamówiłem dwa
Czasami może się tak zdarzyć, że otrzymasz zamówienie w oddzielnych paczkach. Sprawdź swoje zamówienie w panelu zamówienia. Aby czuć się bezpiecznie możesz również skontaktować się z naszą Obsługą Klienta.
WYSYŁKA I DOSTAWA
1. Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest darmowa.
2. Zamówienie poza granice Polski
Oczywiście, że tak. Możemy wysłać Twoje zamówienie do ponad 30 najpopularniejszych i największych krajów.
3. Śledzenie przesyłki
Skorzystaj ze strony: https://parcelsapp.com/en/, wpisując numer do śledzenia otrzymany w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie przesyłki. Link dostępny jest również w tejże wiadomości.
4. Czas dostawy
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi 5-10 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.
5. Wysłanie zamówienia
Przesyłki wysyłane są z magazynów znajdujących się poza Unią Europejską.